13 Nisan 2012 Cuma

Günaydın kahvaltımı yaptım,

peynir
yumurta
marul
maydanoz
2-3 adet kabak ve patlıcan kızartması (dün akşam evdekilere kızartma yapmıştım. Saat 7'yi geçtiği için yemedim, sabah nasıl olsa yerim diye düşündüm. İşte bak şimdi yiyorum. Aferin bana)

Kilo verme sürecine tekrar gireceğimi umuyorum. 98 kiloyum. Bebek adımlarıyla gidersek 1 mayıs hedefim: 96

1 Mayısa kadar tartıyı kaldırıyorum evden. Dolabın üstüne koydum bile. Sürekli tartılmak biliyorum en kötüsü, evde gözümün önünde olunca günde dört defa tartılıyorum. O yüzden tartı tatile çıksın:)

Spora devam ediyorum. Haftada en az dört gün spor salonuna gitmeye özen gösteriyorum. Havalar da güzelleşmeye başladı. Biraz da akşam yürüyüşleri eklersem süper olacak.

Herkese iyi haftasonları...

Hiç yorum yok:

20 Ekimde 500. günüydü Mide ameliyatı olmamın. Geçen sene 20 Ekimde 80-81 kiloymuşum. 500. günde tartıldım 80 kiloydum. Kilo verme sürec...