2 Kasım 2011 Çarşamba

1Kasım 2010 - 1Kasım 2011

Bir senedir diyetle işim olmamış, 2 post önceyi 1 kasımda yazmışım, bir daha da girmedim diyet işlerine,

20 Eylülden beri karatay diyetine uyuyorum, tabii biraz kendi uyarlamalarımla. BU diyette kolay kolay acıkmıyorum, bu en büyük artısı benim için, ekmek yok, şeker yok, pilav yok ev dışında yemek sorun oluyor bu da en büyük eksisi. Tabldot usulü yemek var işyerinde pilav, makarna, tatlı, dolma yemeyince olmuyor yesen diyet bozuluyor. BUnları yemesen verdikleri et türü yemek kuş kadar zaten, yetmiyor.Araya takviyeler koyuyorum ben de saat 16.00'da çerez yiyorum örneğin.

İşte böyle,

106 kiloyum, karın ve gögüs ölçüm 130 cm, bel 110. 58 beden ancak oluyor. Biraz moral bozucu olsa da bir ay önce daha da kiloluydum ve sanırım o zamanlar 60 beden giyiyordum. BUna sevineyim bari...

Hiç yorum yok:

20 Ekimde 500. günüydü Mide ameliyatı olmamın. Geçen sene 20 Ekimde 80-81 kiloymuşum. 500. günde tartıldım 80 kiloydum. Kilo verme sürec...