14 Ocak 2012 Cumartesi

Bugünkü menümle başlayayım önce:
Kahvaltı:
1 adet kaysı yumurta
1 kk tulum peyniri
Maydanoz
Fındık
Şekersiz çay


Öğle:
Kıymalı yumurta
Marul
Kadayıf

Akşam:
2 dilim ıspanaklı pide
1 bardak ayran
1 tabak fasülye kavurması
3 adet kestane

Oğlumhastalanmıştı salı günü, perşembe günü de ben de başladı. Bugün tam ikimiz de iyiyiz derken, gene kustu oğluş. Balgam çıkarıyor. İlaca da başladık ama henüz geçmemiş demek ki.

Spora bu zor şartlarda bile devam ettim. Eve yakın olması en büyük avantaj.  Bu hastalık zamanlarında moraller bozuk olduğu için sporla küçük bir dışarı çıkış bile iyi geliyor.

3 yorum:

Terazi dedi ki...

Geçmiş olsun Aysel, şu karla beraber belki mikroplar da kırılır...

Spor yapabiliyor olman harika, darısı bizlerin başına :)

Aysel dedi ki...

Spor çok fayda ediyor arkadaşım, fırsat buldukça yapmak lazım. Dışarıya çıkamıyorsan eğer Leslie Sansone'nin yürüyüş egzersizleri var internette onlara bak bir istersen.

İnşallah atlatırız bu defa gitmedi, sabırla bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

öncelikle yeni haftada her şeyin çok çok olsun. daha çok mutlu,daha çok sağlıklı,daha çok huzurlu ve daha çok kg vermiş ol. sonra yavaş ama sağlıklı ver. hani hızlı verincede aldık. ama kilo verişim durdu aslında şu isveç diyetine takılmıyor değil aklım ama yapabilirmiyim işte onu bilmiyorum ya.

20 Ekimde 500. günüydü Mide ameliyatı olmamın. Geçen sene 20 Ekimde 80-81 kiloymuşum. 500. günde tartıldım 80 kiloydum. Kilo verme sürec...