8 Şubat 2012 Çarşamba

Oh be sonunda düzenimi tekrar kurdum.

Tatil dönüşü korka korka tartıya çıktım ve 101.4'ü görünce havalara zıpladım. 1.5 kilo hasarla atlatmayı başardım. 100.4 geldim bu sabah. 2'li rakamlara dönüş yakındır.

Yeme düzenim eskisi gibi
Kahvaltı: peynir, zeytin, yumurta ve yeşillik
Öğle: Salata, ayran ve et
Akşam: Salata, ayran ve sebze

Akşam üzeri elma veya muz yiyorum.
Öğünlerde ekmek yerine 2-3 ceviz ya da badem de ekliyorum.
Haftada bir bulgur hakkımı bu hafta kullanmayacağım.
Akaşamlar çikolata yiyorum 2 gündür. BUgün ona da hayır demeliyim.

Kim nerede nasıl kilo vermeye çabalıyorsa hepsine de ayrı ayrı kolaylıklar dilerim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bende corba illetiyle savaşıyorum bugünlerde kolay gelsin canım:))))

Terazi dedi ki...

Aysel'cim merhaba,

Tatil molasından az hasarla çıkmana çok sevindim. 2 hanelilere çok az kalmış :)

Bir duraklama devresinin ardından, -şükür ki gerileme gelmedi- yola kaldığım yerden devam ediyorum. Bir metod değişikliği yaptım ama hedef aynı; 2012'de bu işi bitirmek!

Dediğin gibi herkese sabır ve kolaylıklar dilerim ben de...

ben işte... dedi ki...

2 li rakamlar çok yakın..İnsan nasıl heyecanlanıyor değil mi...
İnşallah çok çok yakın zamanda ikili rakamları görürsün ve bi daha da üç haneli rakam görmezsin tartıda

20 Ekimde 500. günüydü Mide ameliyatı olmamın. Geçen sene 20 Ekimde 80-81 kiloymuşum. 500. günde tartıldım 80 kiloydum. Kilo verme sürec...