6 Şubat 2012 Pazartesi

Tatile gitmek kadar tatilden dönmek de güzel.

Bir yerlere gitme konusunda kar ne kadar zorluk çıkarsa da 2 hafta dolu dolu geçti.

Eş dost akraba ziyaretlerimi bitirdim. Uzun zamandır görmediğim halama gittim. Kardeşimde  kaldım bir gece. Bir diğer gün de hasta ziyareti vardı. O görevimi de yerine getirmiş oldum.

Alış veriş merkezlerini ve pazarları da atlamadım kar kış dinlemeden bütün gezilerimi yaptım.

2 günlük bir memleket gezisi bile yaptık.

Evde dinlenmeye de vaktimiz kaldı.

Kendimi yenilenmiş hissediyorum.

Diyet yapamadım.

Misafirliğe gittik, misafirimiz geldi, dışarıdayken öğünleri atlayınca geç vakitlere kadar yemekler yenildi. Ama topu topu 10 günlük bir molaydı. Bu sabahtan itibaren klasik düzenime geri döndüm. Bu cuma tartı günüm  umarım en az hasarla atlatırım.

Herkese iyi çalışmalar, kolaylıklar, gününüz aydın olsun...

2 yorum:

esmer dedi ki...

Aysel Hn. şükür kavuşturana yani
vallahi bir ara tamam dedim bu yine unuttu bize artık artık bir sene yazmaz. baş alıştırıyorsun bizi hergün okuyoruz öyle ortadan bir daha 1 yıl kaybolmak yok.Gerçi 15 gün mola demiştin o yüzden sorun yok. şaka tabii sevip beğenip okuduğumdan diyorum. hoşgeldin :))))

Aysel dedi ki...

Hoşbulduk Esmer, dönmek yok bu defa. Umarım bu kararlılığım benimle beraber herkese bulaşır ve devamlı olur.

20 Ekimde 500. günüydü Mide ameliyatı olmamın. Geçen sene 20 Ekimde 80-81 kiloymuşum. 500. günde tartıldım 80 kiloydum. Kilo verme sürec...