27 Mayıs 2012 Pazar

18 Nisandan beri yazılmamış. Boş kalmış sayfalar.

Diyeti neredeyse bırakma aşamasına gelmiştim. Hastalıklar, işteki yoğunluk, hava muhalefeti, ödediğim halde saydığım sebeplerden ötürü spor salonuna gidememe beni iyice soğutmuştu diyetten. Sonra geçen hafta bie arkadaşımın tavsiyesi üzerine "Can Boğazdan Çıkar" kitabını okumaya başladım. Temelde kan grubu esaslı diyeti anlatıyordu. Yanında da bir sürü faydalı bilgi. Benim kan grubum B. Et esaslı bir beslenme öneriliyor benim için. Geçmişe dönüp baktığımda et-seze ağırlıklı diyetlerde -ki en sonuncusu Karatay'dır bildiğiniz gibi- daha başarılı olmuştum. Bu da beni beslenme düzenimi yeniden gözden geçirmeye yöneltti. Şimdi Karatay düzenine çok da ters olmayan, Dukana benzeyen bir "B grubu listesi" hazırlamaya başlıyorum.

Ayrıntılar birazdan...

Hiç yorum yok:

20 Ekimde 500. günüydü Mide ameliyatı olmamın. Geçen sene 20 Ekimde 80-81 kiloymuşum. 500. günde tartıldım 80 kiloydum. Kilo verme sürec...